چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

چه کاری باید انجام دهیم اگر کراتینین در حال حاضر 750 باشد

در کلینیک افزایش کراتینین به این معنی است که کلیه شما آسیب دیده است. اما برای برخی از بیماران، کلیه آسیب دیده است که کراتینین ممکن است در حالت طبیعی باشد. آنچه ما می توانیم مطمئن باشیم که سطح کراتینین بالا، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است.

عملکرد کلیه بسیار قوی است، بنابراین کشف کلیه آسیب دیده است. کلیه به طور جدی آسیب دیده است، اما آنها تقریبا هیچ علائمی از بیماری کلیوی ندارند، زمانی که بیماری کلیوی تشخیص داده می شود که دیالیز توصیه می شود.

کراتینین 750 بدین معنی است که مقدار زیادی از سموم و زباله های اضافی وجود دارد، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است. در بیشتر کشورها، اگر شما در معرض عوارض جدی هستید که دیالیز توصیه می شود. در چین، درمان های جایگزین وجود دارد که می تواند به آنها کمک کند از موفقیت دیالیز جلوگیری کنند.

بیمارستان پکن Tongshantang از چین سنتی درمان های سیستماتیک برای صرفه جویی در کلیه برای بیش از 10 سال توسعه می دهد.

درمان های جایگزین چیست؟

درمان های جایگزین عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، درمان جامد و غیره

درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و زباله های اضافی، بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه دارد.

درمان های سم زدایی هدف برای خالص آلودگی خون از طریق تمام بدن است، داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند، با خون می شوند که می توانند سموم و پسماندهای بیش از حد را پاک کنند، بنابراین بیماران در محیط سالم و تمیز قرار می گیرند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی با هدف تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی به ضایعات کلیوی تحویل داده می شود که خون را به کلیه آسیب می رساند.

ایمونوتراپی دارای شش مرحله شامل تشخیص ایمنی، ترشح ایمنی، تنظیم ایمنی، مسدود سازی ایمنی، تحمل ایمنی، حفاظت از ایمنی است. این می تواند به بهبود سیستم ایمنی، قدرت فیزیکی، کمک کند که بیماران با سردی و عفونت مبارزه می کنند.

بنابراین برای کراتینین 700، بیماران باید سم زدایی و زباله های اضافی را پاک کنند، عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، ایمنی را بهبود می بخشد.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/352.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه کاری باید انجام دهیم اگر کراتینین در حال حاضر 750 باشد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.